Kompleksowe pakiety

nowa marka

Masz świetny produkt lub usługę, ale nie wiesz w jaki sposób wprowadzić go na rynek? Jaki wizerunek, osobowość i jakość nadasz swojej marce, aby wyróżnić się od konkurencji i zbudować trwałą pozycję na rynku?

  1. Naming
    nazewnictwo marki, produktów, kolekcji- analiza językowa, marketingowa i prawna
  2. Brand DNA
    określenie pozycjonowania marki, grupy docelowej oraz rynku
    założenia stylistyczne dot. marki i produktów,
    osobowość marki,
    język wizualny i tekstowy marki,
  3. USP (ang. Unique Selling Proposition( oraz RTB (ang. Reason To Believe)
    Określenie przewagi konkurencyjnej marki, obietnicy marki oraz dowodów, dla których obietnica marki ma silne uzasadnienie.
  4. Brand story
    Unikalna opowieść marki
  5. Claim marki
    Slogan, hasło.
  6. Copywriting
    Opracowanie tekstów do wszystkich kanałów komunikacji marki m.in. strona internetowa, social media, mailingi, etc.
  7. Kompleksowy system identyfikacji wizualnej
    Logo, pakiet projektów materiałów promocyjnych
  8. Opracowanie sposobu wprowadzania nowego produktu na rynek
    Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów
    Strategia dystrybucji- specyfikacja kanałów sprzedaży online i offline

zmiana pozycjonowania

Twoja marka funkcjonuje już od jakiegoś czasu na rynku, ale Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży, wejście na nowe rynki, dotarcie do nowych grup docelowych?

  1. Określenie dotychczasowego pozycjonowania marki
    Analiza ekspercka
  2. Określenie możliwych kierunków poszerzeń
    Analiza struktury kategorii produktów,
    Analiza atrakcyjności segmentów,
    Analiza portfelowa,
    Analiza zasad pozycjonowania (point of parity i point od difference).
  3. Ocena potencjału możliwych zmian w zakresie pozycjonowania
    Szerokość (ile i jakie kategorie produktowe?) i głębokość asortymentu
    (jakie odmiany w danej kategorii?).
  4. Opracowanie sposobu wprowadzania repozycjonowanej marki na rynek
    Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów,
    Strategia dystrybucji- specyfikacja kanałów sprzedaży online i offline,
    Strategia komunikacji- język marki, główne komunikaty marki, planowanie działań Public Relations i Media Relations.

lifting wizerunku

Twój produkt lub usługa ma nieatrakcyjny wizerunek? Klienci nie postrzegają Cię, tak jakbyś sobie tego życzył?

  1. Lifting identyfikacji wizualnej
    Lifting projektu logo oraz pakietu projektów materiałów promocyjnych.
  2. Zmiana zasad komunikacji
    Strategia komunikacji- język marki, główne komunikaty marki, planowanie działań Public Relations i Media Relations,
    Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów.