Masz świetny produkt lub usługę, ale nie wiesz w jaki sposób wprowadzić go na rynek? Jaki wizerunek, osobowość i jakość nadasz swojej marce, aby wyróżnić się od konkurencji i zbudować trwałą pozycję na rynku?
Naming nazewnictwo marki, produktów, kolekcji- analiza językowa, marketingowa i prawna
Brand DNA określenie pozycjonowania marki, grupy docelowej oraz rynku założenia stylistyczne dot. marki i produktów, osobowość marki, język wizualny i tekstowy marki,
USP (ang. Unique Selling Proposition( oraz RTB (ang. Reason To Believe) Określenie przewagi konkurencyjnej marki, obietnicy marki oraz dowodów, dla których obietnica marki ma silne uzasadnienie.
Brand story Unikalna opowieść marki
Claim marki Slogan, hasło.
Copywriting Opracowanie tekstów do wszystkich kanałów komunikacji marki m.in. strona internetowa, social media, mailingi, etc.
Kompleksowy system identyfikacji wizualnej Logo, pakiet projektów materiałów promocyjnych
Opracowanie sposobu wprowadzania nowego produktu na rynek Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów Strategia dystrybucji- specyfikacja kanałów sprzedaży online i offline
zmiana pozycjonowania
Twoja marka funkcjonuje już od jakiegoś czasu na rynku, ale Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży, wejście na nowe rynki, dotarcie do nowych grup docelowych?
Określenie dotychczasowego pozycjonowania marki Analiza ekspercka
Określenie możliwych kierunków poszerzeń Analiza struktury kategorii produktów, Analiza atrakcyjności segmentów, Analiza portfelowa, Analiza zasad pozycjonowania (point of parity i point od difference).
Ocena potencjału możliwych zmian w zakresie pozycjonowania Szerokość (ile i jakie kategorie produktowe?) i głębokość asortymentu (jakie odmiany w danej kategorii?).
Opracowanie sposobu wprowadzania repozycjonowanej marki na rynek Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów, Strategia dystrybucji- specyfikacja kanałów sprzedaży online i offline, Strategia komunikacji- język marki, główne komunikaty marki, planowanie działań Public Relations i Media Relations.
lifting wizerunku
Twój produkt lub usługa ma nieatrakcyjny wizerunek? Klienci nie postrzegają Cię, tak jakbyś sobie tego życzył?
Lifting identyfikacji wizualnej Lifting projektu logo oraz pakietu projektów materiałów promocyjnych.
Zmiana zasad komunikacji Strategia komunikacji- język marki, główne komunikaty marki, planowanie działań Public Relations i Media Relations, Strategia promocji- specyfikacja kanałów promocji online i offline, planowanie mediów.